Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

REGISZTRÁCIÓ, MEGRENDELÉS, SZÁLLÍTÁS, FIZETÉS

1. Tudok regisztráció nélkül rendelést leadni?

Igen, van lehetőséged regisztáció nélkül vásárolni, azonban a regisztráció sem vesz több időt igénybe és nem maradsz le később az újdonságainkról és akcióinkról.

 

2. Hány napon belül kapom készhez a rendelést?

Megrendelésed feldolgozása a beérkezést követően azonnal megkezdődik, a csomagolás után átadásra kerül a futárszolgálatnak. Ezt követően a 3. munkanapon már kézhez is kaphatod Myni's csomagodat.

 

3. Kapok értesítést a csomagom érkezéséről?

Természetesen igen, a kiválasztott futárszolgálat értesítést fog küldeni az általad megadott elérhetőségekre (email,sms). Ezen keresztül nyomon is tudod követni a csomagod hollétét.

 

4. Miért nem találok számlát a csomagban?

A számlát emailben kapod meg tőlünk a rendelésed futárszolgálatnak történő átadásakor, ezzel az aprósággal is szeretnénk hozzájárulni a környezetünk védelméhez.

 

5. Sérülten érkezett a csomagom, mi tévő legyek?

Feltétlenül vedd fel velünk a kapcsolatot a 'kapcsolat' panelen, vagy emailben: info@essena.hu-n. Ne felejts el fotót csatolni a sérült termékről, mi mielőbb kárpótolunk a kellemetlenségért.

 

6. Mennyibe kerül a szállítás?

Folyamatosan akciózunk a szállítási költségek átvállalásával, amennyiben most épp nincs ilyen akciónk akkor az alábbi költségekkel számolhatsz:

5000 Ft alatt 1.490,-

5000-13000 Ft között 790,-

13000-18000 Ft között 390,- Ft

18000 Ft felett ingyenes!

 

7. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Jelenleg utánvéttel és hagyományos banki átutalással tudsz nálunk fizetni, hamarosan elérhető lesz a SIMPLE Pay alkalmazás is.

 

8. Hogyan tudom levásárolni az ajándék utalványomat?

Tedd a kosaradba a kiválasztott termékeket, majd a kosarad véglegesítésénél add meg a kuponkódot. Az összeg levonódik a vásárlásod értékéből.

Az oldal tetejére